تبریک تولد با گل

تبریک تولد با گل

11 شهریور 1400

روز تولد یکی از روزهای ارزشمند در زندگی هر کسی است که ما با به خاطر آوردن آن و خرید هدیه، به عزیزانمان نشان می دهیم برای ما مهم و دوست داشتنی هستند. یکی از زیباترین کادوها، تبریک تولد با گل است. شما می توانید از میان ایده های مختلف دسته گل، سبد گل و یا گیفت های ترکیبی گل همراه با هدیه های دیگر و اکس

سبد گل تولدت مبارک (آمریکا) | تحویل گل در سراسر امریکا | گل فروشی سرای گل

نکاتی که در تبریک تولد با گل باید در نظر بگیرید

همانند انتخاب هر چیز دیگری، انتخاب گل برای تبریک تولد نیز باید با توجه به موارد و نکاتی انجام شود تا کسی که هدیه شما را دریافت می کند واقعا از آن ها راضی و خوشحال شود. 

فلوریوگرافی Floriography چیست؟

علم زبان گل ها ست که میتوانیم با تزئین و چیدمان گل ها با دیگران صحبت کنیم. زبان گل ها جادو می کند. با نگاهی به کتاب مقدس عبری یا هملت اثر شکسپیر اهمیت معانی و مفاهیم گل ها را بیشتر متوجه می شویم. Floriography مشخص می کند که برای خرید گل تبریک از چه گل و با چه رنگ هایی استفاده کنیم تا تاثیر چند برابر داشته باشد. گل تبریک اگر با توجه به معنا و مفهوم گل ها و مناسبت مورد نظر انتخاب شود، ناخودآگاه زیبایی و شکوه چند برابری خواهد داشت. احتمالا برای شما بارها پیش آمده که عزیزان تان از گل یا هدیه تبریک شما بیش از حد خوشحال می شوند و مکرر از شما تشکر می کنند. خرید گل تبریک با استفاده از زبان گل ها در روابط شما معجزه می کند.

 

معنی و نماد گل ها را بدانید

یکی از موارد مهم برای تبریک تولد با گل و انتخاب گل ها آن است که شما معنی و پیام گل هایی که انتخاب می کنید را بدانید. تقریبا هر گلی نماد و مفهومی دارد و این نمادها حتی می تواند در کشورهای مختلف متفاوت باشد. 

برای مثال هر گل رز معنی و مفهوم خاص خود را دارد:

1) گل رز سرخ را معمولا به عشق و همسر هدیه می دهند.

2) گل رز سفید را به افراد دیگری که که دوستشان دارید مانند دوست یا همکار

3) گل لیلیوم نماد شادی

4) گل اورینتال نماد شادی و موفقیت و می توانید آن را به همکاران خود هدیه کنید.

5) یاس بنفش نماد عشق و احساسات پاک

6) گل میخک قرمز نماد احساسات عمیق است و می توانید آن را به دوست و یا اعضای خانواده هدیه کنید.

7) گل لاله نشان دهنده نهایت عشق است و می توانید آن را به عشق و همسرتان هدیه کنید.

8) گل ارکیده نماد تدبیر و فرهنگ است.

 

 اگر معنی و مفهوم گلی که انتخاب کرده اید را نمی دانید، می توانید علاوه بر سوال از گلفروش ها به مقاله سایت jamejamonline.ir  مراجعه کنید. در این مطلب صحبت های خوبی در مورد دسته گل تبریک برای تولد دوست و گلهای مناسب هدیه انجام شده که می تواند برای شما مفید باشد.

 

از ایده های خاص و متفاوت برای انتخاب گل ها استفاده کنید

نکته دیگری که در تبریک تولد با گل می تواند هدیه شما را خاص و زیبا کند آن است که برای انتخاب گل از ایده های مختلف استفاده کنید.

 The best flower basket for a birthday gift

برای انتخاب گل از رنگ های مورد علاقه او انتخاب کنید.

شخصیت و کاراکتر او را برای انتخاب گل تبریک تولد در نظر بگیرید.

می توانید براساس طالع بینی ها گل مناسب ماه تولد او را انتخاب کرده و یک دسته یه سبد گل زیبا از همان نوع گل به او هدیه کنید.

می توانید به تعداد سال های تولد او یک گل خاص مانند یک باکس گل رز انتخاب کنید.

خرید یک گل رز جاودان زیبا برای تبریک تولد نیز می تواند یک انتخاب لاکچری و متفاوت باشد.

 

کارت و متن تبریکی خاص و متفاوت انتخاب کنید

احتمالا همه ما بارها و بارها کارت های تبریکی مانند همسر عزیزم تولدت مبارک، دوست مهربانم زمینی شدنت مبارک و غیره را شنیده ایم. اما خواندن این پیام های تبریک چقدر شما را به هیجان آورده است؟ برای آن که تبریک تولد با گل حس خوشایند گیرنده آن را چند برابر کنید، کارت و متن هایی خاص انتخاب کنید که به یک خاطره خاص یا ارتباط عمیق و یا احساس واقعی شما اشاره کند. 

 

از باکس ها و گیفت های مخصوص تولد همراه با گل آرایی استفاده کنید

نکته دیگر برای تبریک تولد با گل انتخاب باکس های تبریک تولد همراه با گل آرایی است. اگر شما دوست دارید در کنار گل های زیبایی که خریداری کرده اید، هدیه دیگر نیز به دوست، همسر و یا عشقتان بدهید، بهترین انتخاب، انتخاب باکس های مخصوص تولد است. اگر سلیقه شما در چیدمان و تزئین خیلی خوب نیست، می توانید از این باکس های آماده همراه با گل استفاده کرده تا هم گل و هم کادوهای دیگر را به شکلی زیبا و لاکچری به کسی که دوست دارید هدیه کنید.

 alt="ایده طراحی گل تولد و تبریک تولد با بادکنک عروسک باکس حروف جای دادن هدیه در  میان گل"

باکس هایی شبیه به حرف اول اسم انتخاب کنید

از دیگر ایده های جذاب برای انتخاب گل تبریک تولد، باکس هایی است که به شکل حرف اول اسم است و داخل آن را گل هایی یک دست و یا چند رنگ می گذارند. این انتخاب به خصوص برای دختر خانم ها می تواند بسیار خوشایند و زیبا باشد.

 

گل مخصوص به هر ماه تولد چیست؟

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، یکی از ایده ها برای انتخاب گل تبریک تولد، انتخاب گل بر اساس ماه تولد است. اگر اطلاعی از گل مخصوص به هر ماه تولد ندارید، ما آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

فروردین: رز

اردیبهشت: نسترن

خرداد:یاس سفید

تیر:بنفشه

مرداد:شب بو

شهریور:داوودی

مهر:زنبق

آبان:ارکیده

آذر:مریم

دی:همیشه بهار

بهمن:گلایول

اسفند: نرگس

 مناسب ترین گل برای تبریک ? | بهترین گلدان برای هدیه | گل برای تشکر | کافه  گلدون

ایده هایی که تبریک تولد با گل را جذاب تر و زیباتر می کند

در بخش های بالا با نکات مهم برای انتخاب گل برای تبریک تولد و گل های مناسب هر ماه آشنا شدیم، در این بخش ایده های دیگری را به شما معرفی می کنیم که می تواند هدیه تولد شما را خاص تر و زیباتر کند.

 

1) هدیه را در میان گل ها قرار دهید. کافی است یک باکس زیبا انتخاب کرده و آن را از گل های معطر و یا مورد علاقه او پر کنید. قرار دادن هدیه در داخل این گل های خوشبو هدیه شما را رمانتیک تر می کند.

 

2) گل را با عروسک هدیه کنید. یکی از هدیه های جذاب همراه با گل انتخاب یک عروسک است که هدیه شما را خاص تر می کند.

 

3) گل را همراه با شکلات های فانتزی هدیه دهید. کافی است سری به مغازه های شکلات فروشی بزنید تا با انواع شکلات های فانتزی و خوشمزه روبه رو شوید. خرید گل تبریک تولد همراه با شکلات نیز یک ایده جذاب خواهد بود.

 

4) از ایده های بادکنک آرایی همراه با گل آرایی استفاده کنید. اگر سری به دنیای اینترنت بزنید، مدل های بسیار زیبا و مختلفی از گل آرایی و بادکنک آرایی به شما نمایش داده می شود که می توانید از آن ها ایده گرفته و تبریک تولد با گل را به زیباترین شکل ممکن انجام دهید.