بهترین هتل گرگان به همراه عکس و اطلاعات کامل

بهترین هتل گرگان به همراه عکس و اطلاعات کامل

4 آذر 1401

شهر گرگان در استان همیشه سرسبز گلستان قرار دارد و در طول سال  میزبان مسافران زیادی است. جنگل‌های زیبا، آبشارهای خیره‌کننده، دریا و تفریحات ساحلی، مراکز خرید، موزه‌ها و آثار باستانی، رستوران‌های محلی و... همگی از جاذبه‌های تفریحی این شهر هستند تا مسافران یک تعطیلات به‌یادماندنی و شیرین را در کنار خانواده و دوستان خود در بهترین هتل گرگان تجربه کنند. در این مقاله قصد داریم تا هتل های گرگان را به شما معرفی کنیم. 

شهر گرگان در قدیم به نام‌های ورکان، هیرکانیا، استرآباد و جرجان معروف بوده است. بهترین زمان برای سفر به شهر گرگان فصل بهار و پاییز است؛ زیرا در تابستان هوا گرم و شرجی است و زمستان هوا سرد و برفی است. اگر فصل بهار و ایام نوروز را برای سفر به گرگان انتخاب کردید حتما برای رزرو بهترین هتل در گرگان از قبل برنامه‌ریزی کنید. 

بهترین هتل گرگان کدام است؟

هتل‌های خوب زیادی در شهر گرگان وجود دارد که انتخاب بهترین هتل در گرگان کمی سخت است. مهمانان براساس نیاز و بودجه خود از بین هتل‌های ۵ستاره و لوکس گرفته تا هتل‌های ارزان‌ باتوجه به امکانات آنها می‌توانند هتل موردنظر خود را رزرو کنند. از بین بهترین هتل‌ های گرگان، هتل قصر بوتانیک محبوبیت بیشتری در بین مسافران شهر گرگان دارد.

هتل قصر بوتانیک گرگان

 

هتل قصر بوتانیک گرگان با چهار ستاره کیفی، هتلی بسیار مجلل و شیک بوده که در سال ۱۳۹۳ سمت جنگل‌‌های سرسبز گرگان ساخته شد. این هتل لاکچری دارای شش طبقه و ۷۵ اتاق و سوئیت می‌باشد که با کامل‌ترین و مدرن‌ترین امکانات، پذیرای مهمانان عزیز می‌باشد. چشم‌انداز اتاق‌های هتل به‌ سمت باغ و جنگل‌های سرسبز گلستان است. 

هتل قصر بوتانیک دارای پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، فروشگاه، مرکز خرید، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی، رستوران، سالن ورزشی، سالن همایش و کنفرانس، سالن آرایش، زمین تنیس ، بسکتبال و والیبال، استخر، سونا و جکوزی، فضای مخصوص بازی کودکان، اینترنت، لاندری، آسانسور، خدمات مخصوص معلولین، فضای سرسبز باغ و... است. به همین دلیل گردشگران و مسافران، بهترین هتل در شهر گرگان را هتل قصر بوتانیک می‌دانند.  

بهترین هتل گرگان کجاست؟

هتل قصر بوتانیک گرگان در کیلومتر ده جاده گرگان به ساری، مقابل روستای نودیجه قرار دارد. از مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل قصر بوتانیک می‌توان به تپه قلعه خندان، تپه هزار پیچ، مسجد جامع، موزه صنایع دستی، کاخ موزه گرگان، برج گرگان و جنگل ناهارخوران اشاره کرد.

لیست بهترین هتل های گرگان

هتل‌های گرگان نیز مانند تمام هتل‌های جهان برطبق استانداردهای جهانی، طبقه‌بندی می‌شوند. هتل‌های لوکس و لاکچری که پنج‌ستاره به‌حساب می‌آیند بسیار مدرن و فول امکانات هستند و مجهز به جکوزی، سونا، سالن ورزشی، سوئیت‌های متنوع و خاص و… می‌باشند. به‌خاطر ارائه سرویس‌های ویژه، هزینه اقامت در این هتل‌ها نیز بیشتر است. هتل‌های چهارستاره و سه‌ستاره، بیشتر امکانات هتل‌های پنج‌ستاره را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهند. براساس این درجه‌بندی با بهترین هتل ها در گرگان آشنا می‌شویم.

 هتل‌ های چهار ستاره گرگان

• هتل شهاب

• هتل پارتیا

• هتل آذین

هتل‌ های سه ‌ستاره گرگان

• هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

• هتل بهشت هیرکان

هتل‌ های دو ستاره گرگان

• هتل زیارت

• هتل شانلی

• هتل خیام

• هتل طهماسبی

بهترین هتل ‌های جنگلی گرگان

 

بسیاری از گردشگران و مسافرانی که به شمال سفر می‌کنند دوست دارند هرروز چشمانشان با دیدن جنگل روشن شود. تماشای جنگل‌های انبوه شمال از پشت پنجره‌های هتل، لذتی فراموش نشدنی دارد. گشت‌ و گذار در دل ‌جنگل و نفس‌کشیدن هوای پاک به‌دور از هیاهو، حسابی روح آدمی را جلا می‌دهد. دوستانی که هتل‌های جنگلی شمال را به سایر هتل‌ها ترجیح می‌دهند با ما همراه باشند تا چند نمونه از هتل‌های جنگلی گرگان را معرفی کنیم.    

هتل شهاب نهارخوران گرگان

هتل چهارستاره شهاب با موقعیتی فوق‌العاده از محبوب‌ترین هتل‌های جنگلی است. این هتل در شش‌طبقه و ۴۳ اتاق و سوئیت در جاده ناهارخوران گرگان قرار دارد. چشم‌انداز بسیار زیبای هتل به سمت جنگل سرسبز ناهارخوران تجربه‌ای بی‌نظیر است. اتاق‌های هتل به‌صورت یک‌تخته تا ۴تخته و با امکاناتی خوب و کامل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. 

امکانات ویژه و خاصی که هتل شهاب نهارخوران گرگان برای مهمانان خود در نظر گرفته عبارتند از رستوران سنتی با سرو غذاهای محلی و ایرانی، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن همایش و سمینار، آسانسور، خشکشویی، سونا در سوئیت‌های رویال، خدمات مخصوص معلولین، تاکسی ویژه تور، پارکینگ، فضای سبز و ... . هتل شهاب گرگان با پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت، مرکز شهر و کاخ موزه گرگان فاصله کمی دارد. 

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

هتل سه‌ ستاره جهانگردی ناهارخوران در سال ۱۳۵۴ در جنگل زیبای ناهارخوران ساخته شد و در سال ۱۳۸۹  مورد بازسازی قرار گرفت. با اقامت در هتل جهانگردی، دسترسی راحتی به روستای زیارت و جنگل النگدره خواهید داشت. این هتل در سه‌ طبقه و ۶۷ واحد اقامتی با بهترین امکانات در خدمت مسافران و گردشگران می‌باشد. 

اتاق‌های هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان به‌صورت سوئیت، سوئیت رویال، اتاق و کلبه و با ظرفیت دو تا چهار نفر قابل رزرو است. رستوران هتل با سرو متنوع غذاهای ایرانی، پذیرای تمام ذائقه‌ها است. عطر و بوی غذاهای محلی همه را شیفته خود می‌کند. 

هتل جهانگردی گرگان، جهت خدمت‌رسانی بهتر به مسافران امکاناتی از ‌قبیل لابی، سالن همایش و کنفرانس، سالن سمینار، تالار پذیرایی، فست‌فود، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، رستوران، کتابخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ، فضای سبز و در هر واحد اقامتی یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... موجود است. با توجه به موقعیت عالی هتل در جنگل ناهارخوران به روستای زیارت، پارک جنگلی النگدره و کاخ موزه گرگان دسترسی راحتی دارد. 

هتل زیارت گرگان

هتل زیارت در روستای جنگلی زیارت در یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوای گرگان قرار دارد. مسافرانی که اقامت در دل طبیعت و گشت ‌‌و گذار در جنگل را دوست دارند و از آن لذت می‌برند هتل زیارت گرگان بهترین انتخاب برای آنها است. این هتل در چهار طبقه و ۲۷ اتاق و سوئیت با ظرفیت دو تا چهار نفر میزبان طبیعت دوستان می‌باشد. 

هتل دوستاره زیارت به سبک مدرن و با فضایی گرم و صمیمی اقامت شما را دلچسب‌تر می‌کند. اتاق‌های هتل نیز امکانات خوبی برای یک اقامت خاطره‌انگیز دارند. در بافت روستا آب گرم معدنی، آبشار، امام‌زاده و ... در نزدیکی هتل قرار دارد. امکاناتی که در هتل زیارت جهت خدمت‌رسانی به مسافران در نظر گرفته شده شامل آسانسور، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس ویژه گردشگری، فضای سبز، خدمات خانه‌داری و ... است.

این مطلب از مقاله بهترین هتل گرگان به همراه عکس و اطلاعات کامل وبسایت ایران هتل آنلاین اقتباس شده است.