محبوب ترین برند تلفن همراه از نظر شما
کار و فناوری

محبوب ترین برند تلفن همراه از نظر شما

12آیتم / 11رای‌دهنده / 42رای 30 آبان 1397

لیستی از

لیست می

تلفن همراه؛ وسیله ای که این روزها تقریبا همراه همه ماست. سال ها پیش، برندهای تلفن همراه محدود به چند نام شناخته شده می شد. اما این روزها، به لطف توسعه تکنولوژی، برندهای مختلفی به بازار تلفن همراه وارد شده است. بسیاری از مشتریان تلفن همراه، برای خرید به فاکتورهای مختلفی چون قیمت و مشخصات فنی گوشی توجه می کنند؛ در حالی که عده ای نیز هستند که تنها توجه به برند گوشی دارند و مشتری وفادار یک برند خاص هستتند. به نظر شما، محبوب ترین برند تلفن همراه کدام است؟

    1
  1. اپل

  2. رای بدهید
    0
    6

    یک نام خاص؛ بسیاری تحول اساسی در دنیای تلفن همراه را مرهون معرفی نخسین سری آیفون توسط استیو جابز می دانند. با عرضه تنها چند مدل در سال، افراد زیادی هستند در دنیا که برای خرید گوشی های اپل صف می کشند!

    2
  3. شیائومی

  4. رای بدهید
    0
    5

    برند تازه متولد شده ای که سرعت رشد فوق العاده ای داشت! به لطف بازار چین، این روزها جایگاه ویژه ای در پرفروش ها داشته است. اما شاید در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد.

    3
  5. نوکیا

  6. رای بدهید
    0
    3

    برای خیلی ها، نام نوکیا یک خاطره بازی از نخستین روزهای همه گیر شدن تلفن همراه است و خیلی از ما، کار کردن با موبایل را با گوشی های متنوع نوکیا شروع کردیم! اگرچه برای مدتی به خاک سیاه نشست؛ اما دوباره کمی جان گرفته است.

    4
  7. هواوی

  8. رای بدهید
    1
    5

    روزهای اول کمتر جدی گرفته می شد؛ اما به آرامی بزرگ و بزرگ تر شد و با در دست گرفتن بازار میان رده ها در کشورهای در حال توسعه، امروز سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.

    5
  9. موتورولا

  10. رای بدهید
    0
    2

    یک برند آمریکایی که تا سال ها محبوب مردم این کشور بود، اما با ظهور آی فون، رو به افول گذاشت.

    6
  11. سونی

  12. رای بدهید
    1
    3

    برند مغرور ژاپنی؛ جایگاهش در حوزه تلفن همراه هرگز درخور نام سونی نیست! اما برای خود طرفداران خاص خودش را دارد.

    7
  13. سامسونگ

  14. رای بدهید
    2
    4

    سردمدار بازار تلفن همراه در سال های اخیر؛ سامسونگ، آرام آرام قدم به عرصه تولید تلفن همراه گذاشت و با تولد گوشی های کهکشانی اش، کم کم تبدیل به پرچمدار بازار شد.

    8
  15. گوگل

  16. رای بدهید
    1
    2

    تحول یک دهه اخیر تکنولوژی تلفن همراه، شاید تا حد زیادی مرهون گوگل و اپل برای توسعه اندروید و iOS باشد. پس از نرم افزار، گوگل وارد حوزه تولید گوشی نیز شد و مدل هایی را به بازار عرضه کرد. قطعا برند گوگل در هر حوزه ای وسوسه کننده است!

    9
  17. بلکبری

  18. رای بدهید
    1
    2

    برند شیک و مغرور آمریکایی؛ بلکبری نیز با مدل های خاصش، سال ها محبوب مردم آمریکا و دیگر کشورها بود، اما با ظهور آی فون، سهمش از این بازار هر روز کم تر شد.

    10
  19. ال جی

  20. رای بدهید
    0
    1

    غول تکنولوژی کره جنوبی، در حوزه تلفن همراه هم دستی بر آتش دارد. تلاش های ال جی برای کسب محبوبیت بیشتر در بازار تلفن همراه، همواره با نوسان همراه بوده است.

    11
  21. لنووو

  22. رای بدهید
    0
    1

    برند محبوب حوزه لپتاپ، به تلفن همراه هم وارد شد. لنووو با تولید گوشی های عمدتا میان رده، توانست خود را به میان ده برند برتر موبایل برساند.

    12
  23. اچ تی سی

  24. رای بدهید
    1
    1

    چراغ این برند معتبر تایوانی، روز به روز کم سوتر شد. باید دید آیا اچ تی سی می تواند حداقل جایگاه سال های گذشته اش را پیدا کند یا نه!؟

    فکر می‌کنید این لیست ناقص است؟ آن را کامل‌تر کنید...