آشنایی با هتل پارس تبریز و 3 هتل دیگر در تبریز

آشنایی با هتل پارس تبریز و 3 هتل دیگر در تبریز

4 آبان 1400

تبریز یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور است که سالانه افراد بسیاری به آن سفر می‌کنند. در این شهر مکان‌های تاریخی گردشگری زیادی وجود دارد و همین مکان‌ها اصلی‌ترین دلیل برای انتخاب این شهر محسوب می‌شود.

بدون شک انتخاب هتلی مناسب یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های هر شخص قبل از سفر است. اگر می‌خواهید به تبریز سفر کنید و نمی‌دانید کدام هتل‌ها بهتر است، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید؛ در ادامه به معرفی هتل پارس تبریز و 3 هتل دیگر خواهیم پرداخت.

هتل تبریز (پارس)

این هتل اواخر سال 1380 در مرتفع‌ترین بخش تبریز افتتاح شد. ساختمان هتل پارس نمایی شیشه‌ای دارد. این ساختمان بسیار منحصربه‌فرد بوده و همه افراد محو زیبایی آن می‌شوند. هتل پارس مجلل ساختمانی 17 طبقه دارد و در طبقات آن 178 واحد اقامتی ساخته شده است. اگر قصدتان از سفر به تبریز فاصله گرفتن از هیاهو و شلوغی شهر است، پیشنهاد می‌کنیم حتما این هتل را انتخاب کنید. 

امکانات

در اتاق‌های این هتل امکاناتی از قبیل کمد لباس، آب معدنی رایگان، آباژور، مبل، یخچال، تلوزیون، دراور، میز تحریر، روم سرویس، تلفن، مینی‌بار، لوازم بهداشتی، اینترنت و... وجود دارد.

ازجمله فضاها و امکانات هتل پارس تبریز می‌توان به صندوق امانات، نمازخانه، لابی، آتلیه، فکس، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس، کتابخانه، فروشگاه، کافی‌نت، فضای سبز، آرایشگاه، استخر، خودپرداز، اتاق سیگار و... اشاره کرد.

موقعیت مکانی

برای رفتن به هتل پارس باید به جاده ائل‌گلی بروید، این هتل با پارک ائل‌گلی فاصله بسیار کمی دارد و می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی به این مکان زیبا بروید. هچنین این هتل لوکس نزدیکی سورتمه و پارک آبی هلیا نیز واقع شده است.

هتل تبریز (لاله)

این هتل سال 1395 افتتاح شد و یکی از نوسازترین هتل های تبریز محسوب می‌شود. ساختمان هتل لاله در 14 شامل 220 واحد اقامتی ساخته شده است. این هتل مجلل با کادری دوره دیده و امکاناتی متعدد، اقامتی ایده‌آل را برای شما رقم خواهد زد. این هتل یک فضای سبز بزرگ دارد و به‌همین‌دلیل به هتل لاله پارک نیز معروف است.

 هتل تبریز لاله

امکانات

در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل لاله امکاناتی مانند چای‌ساز، روم سرویس، یخچال، آباژور، آوری لباس، کمد، آب معدنی رایگان، حمام، تلفن، تلوزیون، مین‌بار، لوازم بهداشتی، اینترنت، سشوار، دمپایی، صبحانه و... وجود دارد.

ازجمله امکانات و فضاهای موجود در ساختمان هتل می‌توان به خودپرداز، مرکز خرید، کافی‌شاپ، پرینتر، فکس، رستوران، استخر، اتاق سیگار، لاندری، پارکینگ، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات اشاره کرد.

موقعیت مکانی

برای رسیدن به این هتل تبریز باید به بزرگراه پاسداران، میدان شهید فهمیده و جنب مرکز خرید لاله پارک بروید. از این مجموعه می‌توانید در کمترین زمان به ائل‌گلی یا فرودگاه تبریز سر بزنید.

هتل تبریز (شهریار)

هتل شهریار یکی‌دیگر از هتل‌های لوکس و مجلل تبریز محسوب می‌شود. این هتل در یکی از خوش‌ آب‌وهواترین مناطق شهر و دور از ترافیک و هیاهوی شهری واقع شده است. این هتل لوکس سال 1386 در 10 طبقه و 202 اتاق افتتاح شد و به‌منظور بهبود سطح خدمات، سال 1396 بازسازی‌هایی روی ساختمان آن انجام شد. 

امکانات

با رزرو هرکدام از واحدهای اقامتی این هتل، امکاناتی مانند تلفن، حمام، میزتحریر، دراور، یخچال، صبحانه رایگان، اینترنت، لوازم بهداشتی، دمپایی، تلوزیون، چای‌ساز، آباژور و... دراختیار شما قرار خواهد گرفت. 

بخش‌هایی از هتل شهریار به کافی‌شاپ، رستوران، لابی، پارکینگ ( با ظرفیت 200 خودرو)، استخر، مرکز خرید، سالن ماساژ، آرایشگاه، سالن ورزشی و فضای سبز اختصاص داده شده است. ازجمله امکانات داخل لابی می‌توان به خشک‌شویی، تلوزیون، اینترنت رایگان، مبل، تلوزیون، دستگاه پرینتر، فکس، فتوکپی و... اشاره داشت.

موقعیت مکانی

این هتل ابتدای بلوار ائل‌گلی تبریز واقع شده است و مانند بقیه هتل‌های گفته شده در بالا، فاصله کمی با منطقه گردشگری ائل‌گلی دارد. همچنین هتل شهریار فاصله اندکی با رستوران دریایی بالیق، مرکز خرید جواهر و بیمارستان شهریار دارد.

 هتل تبریز (شهریار)

هتل آزادی

این هتل چهار ستاره است، اما امکاناتی درحد هتل‌های پنج ستاره دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل آزادی سال 1397 در ساختمانی چهار طبقه و 43 واحد اقامتی افتتاح شد. این هتل نسبت به بقیه هتل‌های نام برده شده، فاصله کم‌تری با مراکز مهم داخل شهر دارد و شاید بتوان آن را از لحاظ موقیت مکانی بهتر از بقیه دانست.

امکانات

فضاهای متعددی ازجمله لابی، پارکینگ، نمازخانه، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات و رستوران در ساختمان این هتل ساخته شده است. همچنین امکاناتی همچون خودپرداز، تلفن، تلوزیون، اینترنت، فکس، دستگاه واکس کفش، پرینتر، مبل، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین و... در لابی هتل وجود دارد.

به‌منظور افزایش سطح رفاه مهمانان در هر واحد اقامتی از این هتل امکاناتی مانند روم سرویس، دراور، یخچال، تلفن، صبحانه، آویز لباس، تلوزیون، لوازم بهداشتی، دمپایی، مبل، کمد لباس، روم سرویس و سیستم سرمایش و گرمایش قرار داده شده است.

موقعیت مکانی

این هتل در نشانی خیابان امام خمینی، حدفاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی واقع شده است. از هتل آزادی به‌راحتی می‌توانید خود را به مکان‌های مهمی همچون موزه آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، بازار بزرگ تبریز میدان ساعت، برج یانقین و چند مورد از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر برسانید. 

ما سعی کردیم در این مطلب اطلاعاتی کامل درباره سه مورد بهترین هتل‌های تبریز را دراختیار شما قرار دهیم. اگر تجربه اقامت در هتل پارس تبریز، یا دیگر هتل‌های گفته شده را داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.